Jag tänker varje dag på vad du sa, att det var mig du ville ha.

Kom hem för ungefär en timma sen,
var med My Denise Viktor, Pontus, Martin (trorjag) och Marcus , haha osäker på dom två sista namnen, vi va iallafall i orminge hos nån och ja gjorde ingenting, snackade lite typ.
sitter nu och äter banan, och jag gillar egentligen inte banan men jag va godis sugen, och ska inte äta godis på vardagar så tog en banan, chill.
Imorgon blir det slaggelibagga hos My så får vi se vad natten tar oss , haha nej men har lite grejer planerat.
SÅDETBLIRNICE!
Förutom att jag inte har några kläder.. eller det ligger ett mounteverest berg med kläder i mitt rum man allt är fult! vill ha nya saker nuuuuu!
Hahaha medelande Mamma skrev till sig själv när hon var i min ålder, guud va kul! tycker hon borde tänka mer som hon gjorde när hon var yngre.

Kommentarer
Postat av: amandaaa

Accepterar du förfrågningar på fb, av bloggläsare?



Din blogg äger!

2011-11-24 @ 21:38:30
URL: http://chica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0