PENGAR PROBLEM.

Jag vill seriöst ha löshår nu :( men det är så himla mycket grejer just nu som kostar som attans det är likosm tusenlappa hit och dit,  så kommer inte kunna köpa det eftersom det kostar runt 1000 det med. asså åååh ... vill verkligen ha det inte för att få längre hår (eller jo kanske lite) men eftersom jag har så himla tunt och vill ha tjockt hår är ju löshår perfekt att ha.

Lista på allt just nu

Jackan : 3400:-
Skor : ingen aning men 500-1000:-
fixa mobil skiten: 700.. :-
Skal till mobilen : skal till mobil:-200
Väska: ja den jag vil ha 7900:- men antar att jag inte får den -.-
ralph lauren piké : 1000
jeans : 1000:-
OCH löshår tror jag ska köpa clips trots allt så ungefär 1000:-
Jag ska betala kanske 2000:- på jackan själv och väskan räknar jag inte med så sammanlagt blir det..
6600 :- PUH ..
jeans kom jag iför sig på att mamma och pappa betalar och kanske Pikén. sen får jag kan leva med präckt skärm ett litet tag till och skal behöver jag bara när jag har fixat skärmen.
och då blir det bara 3700 känns i allfall lite bättre FAST måste jag ju spara till min moppe ocksåååå ASSÅ ÅÅH .. FML..
den där högen hade ju suttit ganska fin fint nu ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0