SO

Tja!
här sitter jag i bibloteker och lodar, älskar bibloteket för det ser verkligen ut som jag jobbar as intensivt nu, fast jag egentligen bara sitter och bloggar, not good Fanny. STAY IN SHOOL FOC'S!
så nu har jag varit duktig och uppmanat alla att stanna i skolan, pluspoäng för det Fampan.
´
Bara en liten random grej jag kom på , alla har alltid så hemliga rubriker asså typ.. ''jadu vissa tänker lite annorlunda'' ''förlåt men jag tror det blir bäst så'' ''Ilove you but you don't love me'' och blablabla,  jag blir alltid fett irriterad på andra som skriver så sen inte förklarar nått i texten under, för man blir ju så himla nyfiken . men kom på att jag gör exakt samma grej jag själv haha blir inte ni lite nyfikna på liksom gruntanken eller händelsen med rubriken? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0