The wave !

Shenare mittbenare, kom precis hem efter en trevligt liten lallar runda i forum med Mylo och Vendela, träffade yasmin, victoria och lite folk från min gamla klass en snabbis också skit trevligt!
Snackade med pappa idag också och om jag får MINST E i alla ämnen alltså inte nått underkännt kommer jag få moppe till sommaren. sen bestämmde jag också att på fredag ska jag och jenny på the wave, vettefan vad jag ska ha på mig !
Försöker övertala mamma om att köpa min underbara jacka också just nu går det sådär men vi får la se senare, den är lite för dyr egentligen meeeen jag har faktiskt erjudit mig att betala mer än hälften så at hon borde va nöjd.


Kommentarer
Postat av: Anonyymoo

Ahaja, är de "madeofSweden" jackan eller, hur mycket kostar den?? :) aja, asfin bloogg!! Kramer <3

2011-11-07 @ 22:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0