Theo och jag, Andra delen

Så vi blev vänner men efter ett tag började jag och Theo smsa igen, jag hade ju fortfarande känslor för honom.
jag tänker inte gå in på vad som skrevs, men det va vissa grejer i allafall som gjorde mig säker på att det skulle funka. men det gjorde det inte, så blev det bråk igen mellan mig och Ebba och jag tror till coh emd Theo och Ebba gjorde slut.
Det här var längesen så jag kommer inte riktigt ihåg allting som hände.
men sen va det grejen i sommras, Jag chattade med Ville Stridsberg så frågade han om vi skulle träffas och jag sa ja så va han med Theo då, och så skrev dom ett nummer jag skulle smsa till när jag kunde, då va det Theos nummer men jag trodde att det var villes först haha, fast sen så frågade jag, iallafall så  jag och Theo smsade lite och jag flörtade ingenting, jag ville inte ens att det skulle bli nått, jag tänkte på Ebba helatiden, sen såg Ebba att Han hade smsat med mig, och började anklaga mig för att sno hennes kille, och direkt blev det stoora ryckten om att jag försöker förstöra allas förhållanden för att jag skulle tycka att det va kul eller nått, så det blev bråk öppet på facebook som alla kunde se. så det blev ganska stor grej av det.
jag tyckte det här va skit jobbigt eftersom jag inte hade gjort nått men ingen ville fatta det så jag sa till Ebba att hon kunde se alla sms och så, men hon ville inte eller kommer inte ihåg hur det va men aja.
så tillslut säger hon att det inte är mitt fel och vi blev typ sams igen.
Så nu vet ni jag orkade inte gå in på detaljer nu men nu vet ni hur det var så nu kan alla sluta fråga eftersom det här var länge sen.
Och bara så att alla vet har jag och Theo inte strulat, haft sex eller va det va nu alla sa.
Nu är iallafall Ebba och Theo fortfarande tillsammans och det är så det ska vara, för jag tycker dom är skitsöta tillsammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0