tjenare! JAG ÄR SUR! /My

tjaaaaaaaaaaaaa alla småfjortisar som läser fannys blogg för hon är fjortisarnas fjorts STÖRST AV ALLA! Jag sitter iallfall och funderar på hur bajs det är att vara 14 år.. DET SUGER! på riktigt man får inte göra det roliga man gjorde när man va liten och man får inte göra roliga "vuxensaker" asså bajs, vi får altså inte göra nånting...Jag tror att det meningen att vi ska göra som vi gör (smyga ut och ljuga för våra föräldrar) det blir ju så liksom, HAHAHAHA det är altså vad jag ligger och funderar på i min ensamhet. imorgon ska jag träffa fanny, på fredag ska fanny sova oss mig och på lördag ska jag väll träffa fanny... JAG HAR INGA VÄNNER!
HARE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0