:)

Några frågade vart jeansen och tröjan kom ifrån som jag hade på mig idag, och svaret är: Jeansen är från hollister och tröja Abercrombie.
Jag och My snackar om språkresa 2012, om jag får så kommer det bli helt jävla galet. plus att jag måste få eftersom jag inte fick åka till ssc, dom kan ju inte ta bort allt roligt.
Tänker inte ens säga vad jag gjorde idag för det borde nästa alla som har läst min blogg ett tag nu veta ;)
Blir navelpiercing troligen på onsdag, DET ÄR SISTA DAN VI SKJUTER UPP DET NU MY.
Men ska sminka av mig och göra te.
kramen kramen.
Vem är detta? OCH VEM ÄR DETTA OCH VEM ÄR DETTA!??!? haha interntskämt

Kommentarer
Postat av: Haha

Skojar du har du varit i forum ??

2011-11-29 @ 07:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0