Utvecklingssamtal

Ska på utvecklingsamtal oherre förstår ni om jag är nervös ... hoppas bara allt går bra nu orkar inte ta den här skiten igen, som förra året Hahah seriöst mina omdömmen var ett fucking skämt. aja vi får se.
Idag iallafall var jag ju som sagt ledig, hade planerat att åka till sollentuna och träffa lite folk med Nora . så skulle va i Noras skola kl 12  så ringer inte mitt alarm så jag vaknar halv 1 och får panik, så jag går upp gör i ordning mig sen ringer Mamma och säger att jag måste fylla i nån lapp, så väntade på henne och gjorde det. När jag var klar var kl kvart över 2 , så kände att det inte var någon idé att sitta och åka ut dit, så jag träffade My i forum stället vi hade lite deep talk , var med i solsidan inspelning HAHAHAHA och gaimade inne på medimarkt ska lätt köpa det spelet!
Trevlig va det i allafall.
känner mig inte riktigt frisk nu så får se kanske är sjuk imorgon :/
Kollade precis igenom mina bilder och såg en bild med min vita hollister tröja, undrade vart den var så kom jag på att du lånad den MY om du läser det här kan du ta med den i morgon eller på tordag ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag har inte lånat din vita hollister tröja din bajs! den hade du senast påå höstlovet och då glömde du ju lite kläder här och var!! puss

2011-11-15 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0