-

Postat av: anonym
1. Om du skulle välja mellan åka till månen eller Spanien, vad skulle du välja? - MÅNEN helt klart har alltid velat åka till månen, och spanien kan man åka till när man vill.
2. Är du katt- eller hund människa? - hund människa älskar hundar
3. Är du inne mycket på facebook?- haha asså jag är inne 24/7 asså på riktigt eftersom min mobil är inne på facebook brukar aldrig logga ut den, fast kollar den mest på datorn eftersom man inte ser alla händelser på mobilen.
4. Är utseendet viktigt för dig på en kille?- ja det är faktiskt väldigt viktigt för min del.
5. Vilka är dina bästa vänner?- Nora hedin och Mylo nystedt
6. Om du skulle välja en kille i din klass, vem och varför? - haha välja att va tillsammans med eller ? då skulle jag nog valt Gabriel Beckman eller Gustav Birol.
7. Vilken är din favorit bok? - fjorton år till saluav Caroline engvall.
8. Favorit film - Är inte så insatt i filmer så vet faktiskt inte
Fin blogg ;) - tack så mycket ;)

Jag svarar gärna på sånna här komentarer fortsätt gärna skicka in ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du föredra en rakad kille eller med hår just i ett samlag?

Är du oskuld?

2011-10-26 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0