GLASS! ♥

Hallådär, bad bad uppdarering haha blir typ en gång per dag nu, men jäjä jag har massa annat för mig på dagarna så hinner tyvärr inte blogga så mycket då.
Men vad har Fanny Maria Hedin hittat på idag ?
Jo jag var först i skolan , drog hem efter lunch fick ont i huvet, haha ganska skönt det eftersom jag knappt kunde nått till provet, drog hem till Mamma i allafall och hämtade min mobilladdare, råkade somna i 3 timmar också sköööööönt fast jag låg ju som en jävla kossa så har jädrans ont i ryggen nu, drog och träffade jenny i forum och kollade Prao tror vi förmodligen har en plats nu men inte säkert att båda får platsen bara :( fan jag vill inte praoa själv liksom. sen så lallade vi runt lite och fjantade oss som vanligt, haha drog till vårt gamla fjortisställe och upptäckte att det va ganska lätt att se oss där fast jag alltid har trott att man kan sitta och kolla/ropa på snygga killar där och sen sticka ner huvet, så såg ingen , Ja det fick jag klart för mig att man inte kan nu dårå .. lite synd ändå hahah.
Såg allderless nyss en as gullig grej :') haha fick lite panik förut idag för jag skulle in på bloggen och lägga upp dom där skolgrejerna förut så hadej ag ingen dator nära mig så jag frågade några killar som satt i caféterian om jag fick låna deras dator, så ba kollar man på en av killarnas status
Gjorde typ min kväll lite smått .:$
Och btw nån som vet vad trackmania är ?:S

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://en.wikipedia.org/wiki/TrackMania



Allt du behöver veta är dock att det är ett bil spel du aldrig någonsin kommer att spela.

2011-10-19 @ 16:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0