Hahah rykten asså

Ibland undrar man hur alla ryken startas egentligen, nu rycktas det tydligen om att jag och Arvid Ekeberg har knullat på skoltoaletten fattar inte vad det kom ifrån liksom, jag och Arvid är bara vänner och visst han är skit snygg men vi hållet inte på eller nånting alls asså säger typ knappt hej till honom i skolan sen ba babaaam jo nu har ni knullat på toaletten nu och så är det. man ba jahaja :P
http://skuruskvaller.spotlife.se/2011/10/04/skoltoalleten/
aja jag höll på att kissa på mig när jag hörde det.
Just nu håller jag på att baka bullar det är ju faktiskt bullarnas dag idag NICE! ;)
Men måste fortsätta ''plugga'' nu ciao.
Snygg är han den killen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0