Nej jag har inget liv .

Under 2011..
Har du gråtit? - ja
Har du skrattat? - Hahah om jag har! skrattar varje dag.
Har du sovit i tält? - nope har vart inne i massa tält men inte sovit :P
Har du sovit under bar himmel? -  haha ja...
Har du varit på Liseberg? - Yesbox
Har du varit utomlands? - AYIA NAPA !
Har du varit i en annan stad? - Många städer har det blivit .
Har du bott hemma? - eh. ja ?:O
Har en vän dött? - nej som tur är.
Har en vän sökt tröst hos dig? - många gånger.
Har du sökt tröst hos en vän? - samma här, många gånger. 
Har du sovit över hos en vän? - Nääää du vet ;) 
Har du varit kär i en vän? - Ja, eller asså nej.
Har du fått mer än fem nya vänner under året? - snarare 5000 haha nej men faktiskt väldigt många!

Under 2011 har du..
Har du pussat någon? - Yep
Har du varit kär i någon? - aa.. eller asså komplicerat kär . 
Har du sovit med någon av motsatt kön? - ja
När har du som mest..
Gråtit under 2011? - ojj..hmm i sommras tror jag
Skrattat under 2011? - Sommarlovet.

Denna månad..
Har du varit kär? -
Nej
Har du kysst någon? - ja
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - haha ja?
Har du skrattat? - Som sagt, varje dag ;)
Har du gråtit? - mm
Har du varit glad? - Om jag skrattar varje dag så måste jag nog va glad varje dag också;)
Har du varit ledsen? - ja

När..
Grät du senast? - lördags
Skrattade du senast? - Idag
Kallade du någon för fitta senast? - Hahaha kallade min grej på träslöjden fitta idag, men person så va det nog i söndags tror jag .
Duschade du senast? - Imorse , fast ska hoppa in nu :)
Lyssnade du på musik senast? - För en sekund sen.. låten tog slut ;)
Hade du kul senast? - typ varje dag men måndagen var extra kul.
Vem..
Kysstes du senast med? - Robin, hah.
Kramade du senast? - Sara
Pratade du i telefon med senast? - Nora
Fick du sms av senast? - Broder.
Hade du tråkigt senast? - har tråkigt nu

Hur gammal är du? - 14
När fyller du år? - 27 Januari
Tycker du om någon just nu? - Tycker om alla yay peace love and understanding.
Jag samlar på? - Försöker samla pengar men går inte så bra för har 2 kronor och 47 öre på mitt kort ;) haha fast har ju sånt där sparkonto grej i försig med 16000 på tror jag.
Gröna eller röda äpplen? - The green one's.
Vem ringer du när du är arg/ledsen? - Nora.
Vilken tid gick du upp idag? - Typ 06:45 typ
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ja
Har du sovit ensam inatt? - yep
Har du strumpor på dig nu? - aa
Hur svarar du i telefon? - ''Hallå?'' ''aa...hej?'' ''aa'' ''tjeeeeeeenare'' eller ''hej''
Vad ska du göra ikväll? - Äta middag på vapiano, plugga, kolla tv, snacka telefon och facebooka såklart
Vad ska du göra imorgon? - Skolan, tror träffa mysan sen:)
Var vill du bo när du blir stor? - Stan nån stanns eller utomlands typ LA New york eller nått ;)
Vad vill du bli när du blir stor? - Ingen jävla aning :O
Är det okej att gråta? - eh.. såklart?:O
Vilken årstid tycker du bäst om? - SOMMAR SOMMAR SOMMAAR SOMMAR! inget slår sommar.
Skulle du göra om du vann en miljon? - SHOPPA! och säkert fika eller köpa mat för hälften ;)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej viktigt är det väll inte .. men jag tycker det är viktigt eller asså nej men man vill ju hellst ha det :P
Har du piercing? - Öronen, men till nästa sommar ska jag ha en fint litet smycke hängande i min navel också ;)
Vill du gifta dig? - Ja, men tycker inte det är så jätte viktigt .
Vill du ha barn? - JAPP två barn ska jag ha max tre 
Solar du ofta? - På sommar jo nu aldrig :(
Är du bra på att laga mat? - Haha, asså faktiskt lite, har lärt mig från min fader som är fdt kock. :P
Gillar du att dansa? - Jaaaaa , men om jag är bra på det är en helt annan sak.. 
Hur vig är du? - Hahah va världens vigase unge som liten men nu är jag väl sådär lite halv vig.
Vilken är din favoritglass? -  GB SANDWITCH! helt klart! 
Tror du på ett liv efter döden? - haha , njaaa tycker sånt där är överskattat.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - Grov kvällsmänniska ahah 
Vilken ögonfärg har du? - bajsbruna.
Vilka hårfärger har du haft? - Allt ifrån blont till svart asså då menar jag verkligen allt. 
Är du beroende av något? - GODIS, FACEBOOK , MOBIL.
Senaste låten du hörde? - GMX senaste - då du ser på mig.
Brukar du bädda sängen? - Slutet på veckan eller när jag städar rummet.
Saknar du någon nu, vem? - Sakanr mååånga.
OM DU NU HAR ORKAT LÄSA IGENOM ALLT DET HÄR SÅ GER JAG DIG FETA CREDDS ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

1. Om du skulle välja mellan åka till månen eller Spanien, vad skulle du välja?

2. Är du katt- eller hund människa?

3. Är du inne mycket på facebook?

4. Är utseendet viktigt för dig på en kille?

5. Vilka är dina bästa vänner?

6. Om du skulle välja en kille i din klass, vem och varför?

7. Vilken är din favorit bok?

8. Favorit film



fin blogg ;)

2011-10-26 @ 20:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0