Svarar på komentarer.

Postad av anonym:
Heej, älskar din blogg och du är galet söt!
Men jag har två frågor: vilken plattång använder du och vilken mascara? Kram!
Svar: Taaack så mycket ! :)
Jag plattar inte håret, just nu äger jag inte ens en plattång eftersom min plattång tog slut på all el på hela min gård en gång hahah och jag kommer göra ett smink inlägg efter det här så säger vilken mascara jag andvänder då :)


Postad av anonym:
hej skulle du kunna göra ett inlägg om hur du fixar dig asså smink hår och så.
Svar : ja som jag skrev innan jag ska göra ett inlägg om det strax:)
Postad av anonym:
tja pleeaaaaaaaas kan du ha en frågestund?<3
Svar : sure ;)

Postad av Sofia:
hej va hände med den där killen du skrev om ibland förut är ni på g eller tillsammans eller VAR ni ?
Svar : hej , jag och Jesper hade ett komplicerat förhållande vi var nästan tillsammans, för det första så bor han i göteborg det var en viss anledning varför det tog slut, men verkligen inte det största och det är privata själ. jag gillar fortfarande Jesper väldigt mycket och vi har inte riktigt snacka om vad som har hänt än så vi får se hur allt blir mellan oss.
Han är i allafall värsta goaste kille som sjunger och spelar gitarr asbra sen är han grymt snygg också, hihi :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0