Bara för att jag har tråkigt.

Långa eller korta? långa men inte för långa.
brunetter eller blonda? hmm.. håret är inget jag bryr mig så mycket om bara det ser bra ut på killen.
Utländsk eller svensk? Så länge han är snygg så spelar det ingen roll! :)
Ögon eller läppar? THE EYES helt klart !
Äldre eller samma ålder? Asså äldre killar kan va med mogna men vissa kan också bara va ute efter en grej liksom, det finns ju många mogna killar i samma eller till och med yngre ålder också. 
Badboy eller oskyldig? Badboy.. tyvärr gillar jag den stilen :$

KÄRLEK
Första kyss? oj, dagis tror jag, asså inte nån pasionerad kyss direkt, tänker med än snabb puss sådär.
Förhållande eller singel? Det beror oftast på hur jag mår, men på nått sätt gillar jag att va singel fast vem vill inte ha ett mysigt förhållande med en snygg kille liksom? 
Blivit sårad? Njaa.. eller jo. 
Ångrat ngt med en kille? MHM!
Hatar nån du gillat? JAAAAA!
Rädd för kärleken? Lite kanske.
Oskuld? Ja

LIFE
Bada eller sola?
både och!
Röka eller dricka? Dricka (coca cola) HIHIH ;)

Festa eller hemmakväll? FEST ! eller det kan va mysigt med hemma kväll också iförsig, men njaa FESTA!
Sverige eller Spanien? Spanien när det är kallt i Sverige.

Percing eller tatuenringar? båda.
Converse eller Airmax? Converse? vafan är aitmax liksom:S

Converse eller hunters? oj hmm, svårt men måste nog säga Converse där med med flexibelt liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0