Water for elephants

Ahh har ett seriöst utbrott just nu.. tv:n låter som fan men jag orkar verkligen inte resa mig upp och hämta fjärrkontrolen och sänka.
aja nu gjorde jag det i allfall.

Såg nyss på Water for elephants det var faktiskt rikigt bra !  man blir ju så jävla kär i Robert pattingson bara seriöst i varje film han är med i blir man det, men han spelar alltid den här trygga och kärleksfulla tror jag aja riktigt bra film iallfall nått jag kan tipsa om , som ni kanske märker så blev inte min kväll som jag hade planerat utan nu sitter jag här i huddinge och ruttnar istället . kul . verkligen.
eeeeeuuuuuuuw.. hör massa kyssljud och grejer från Mamma och Magnus (låtsaspappas) sovrum , vänta ska bara spy. fyfan nu börjar jag inbilla mig massa grejer , asså det här är inte bra för mig :O tror jag sätter på tv:n igen HÖGT.

Älskar elefanten så jävla söt !
har aldrig träffat en elefant (tror jag) det är typ min dröm, dom verkar så jävla coola !

Kommentarer
Postat av: elefant+thailand=<3

I thailand kan man rida på elefanter... och tror det var på sri lanka så kan man också rida på dom och det finns också ett barnhem gör elefantbarn :P såååååå kuuuul!!!!!!!!! <3

2011-10-18 @ 20:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0