Fönstershopping

Halluuu, haha kom 50 minuter för TIDIGT observera att jag kom FÖR TIDIGT till skolan :O
men som tur är så bor jag as nära skolan med min far så jag drog bara hem till honom och chillade där ett tag bytte om några gånger gjorde jag också , haha blev till slut en ännu slappare outfit än den första, tog min kära sweet tröja som jag inte har andvänt på 100 år.
Jag och jenny drog iallafall till stan efter skolan och kikade lite hita några grejer som jag drar och klöper i morgon, haha blev uppraggade av några läskiga killar också...
sen träffade jag Axel också, kul saknade faktiskit honom lite :)

HAHAHAHAH juste asså min klass är så sjuk..
Man kan ju säga att vi inte riktigt gillar vår spanska lärare.. haha usch dom hittade en död groda på vägen och plockade upp den med en påse sen tog med den och först la den i hennes väska sen tog dom ut den från påsen och la den i hennes stövel, haha så när hon sätter ner foten så ...smaaschh.. usch och fy, synd att man inte får se hennes min bara ,haha fy lite taskigt ändå :P

Planerar helgen lite också antingen är jag med Gabbe henke gustaf Berra och några fler , eller så är jag men några killar i Nacka ;)

Hahah jag och Nora år ... 2008 kanske ?:O
Jädrans vad vi har förändras sen dess alltså ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0