Jag är inte kort, det är bara alla andra som är långa! :)

Godmorgon , har sovmorgon idag till tio i tio så hinner småblogga lite ;)
sitter och diskuterar söta djur med vendela på chatten haha fan va det finns djur man inte visste om asså.
Men måste hitta nått att ha på mig nu .. det brukar alltid ta typ 10000000 år , jag fattar inte båda mina garderober är överfulla får inte plats med nått mer men ändå har jag inget att ha på mig måste shoppa!!!!
aja,
PUUUUUUUUUUUUUUUSS OCH KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM hihi är så kärleksfull idag ;)


Bild tagen nyss , tiiiepp... haha nej men det va någon som frågade om jag kunde lägga upp lite bilder från min fjortisperiod och visst det kan jag göra gör ett inlägg om det senare  :)

Kommentarer
Postat av: ..

Hej , Din brorsa heter Casper va ? heh skulle du kunna lägga upp en bild på honom har hört att han är snygg. och om du har något annat syskon kan du lägga upp en bild på han/hon med :)

2011-09-06 @ 17:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0