Jag är så jävla snäll :O

Hahah delar skåp med Morgan för jag har knipsat upp 5000 lås redan, så hade jag nyckeln idag så av någon anledning stoppade jag den i Linus Kalsonger för att försvara mig själv så va det värsta läget han böjde sig ner och jag var liksom tvungen :(
Allafall så Morgan ville inte stoppa ner handen och ta den och inte Jag heller och Linus ville inte ta ut den så den fick liksom ligga där haha och sen visste ingen va den låg om den låg kvar i Linus kallingar eller om den hade ramlat ut .. Only Linus knows... så vi fick knipsa upp skåpet.
sen kände jag mig lite taskig för det va liksom jag som slarva bort nyckeln så när jag va i forum idag med My Vendela och Bubbe så jag köpte lås till både mig och morgan Hahah och så kom vi på värsta braiga Idéen att och den idéen ledde till det här:
Hahahah vi är så jävla bra på att slösa pengar köpte nagellack och klister märken bara för att pimpa låsen innan va dom ni vet sånna där tråkiga guldiga haha  'F' låset är mitt dårå och så är 'M' låset till Morgis hhaha sööt vaa ? han kommer nog bli mega glad :D
Ändå fett chockad över att jag faktiskt köpte lås till pojken :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0