SOVMORGON FTW!!

Så jävla skönt haha fast idag gick jag upp som vanligt i allafall för att hinna plugga lite också vi har so lektionen först av allt ändå ganska skönt.
Fast jag har grov fuldag idag men jag har en timma på mig att fixa det, har redan sminkat om mig en gång haha ni vet när man är så trött så ser man absolut ingenskillnad om man sätter på smink,så sminkar man bara på sig mer och mer sen står man där som hejhej jag är bara 14 år.. aa så fick sminka om mig sen har jag bytt kläder några gånger också , har inte alla på bild men dom jag var typ mest nöjd med va dom här.



Hahah på den första står jag ju som en mupp och på den sista fick jag värsta puschen för jag gjorde nått med axeln, aja ska nog ta det sista men typ ta ett linne under eller nått :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0