Woops.. problems.

Hallooj hemma nu asså jag va så jäävla kissnödig har hållit mig hela dan för hatar skoltoaletterna nu har jag i allafall kissat, SÅÅÅ SKÖÖÖÖÖNT!
Skolan idag va ganska chill faktiskt , Träffade snygga Milica hon va i skuru idag så sjukt skön brud :)
Hahaha hade skit kul på musiken oscar skrattade som fan så jävla kul , efter skolan satt jag först med Emelie ett tag sen drog jag till forum med lite boys dom käkade på subbe fatta om jag var sucktad.. fick en kaka av steffe i allafall, snart ska jag träffa My , hade råkade planera med Jenny att träffa henne idag också men glömde att jag skulle träffa My så förlåt Jenny gumman:/..
Ful på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0