En kork, en kork, enkorkikorkikork. (interntskämt)

Hallihallå sorry för säämst uppdatering, har inte haft lust att blogga bara, men det ska bli bättring på det.
nu har jag iaf alla bilder från lysekil och cypern så det komer väll en liten bildbomb på det snart, trevligt.
jo men annars så flyter livet på liksom va på bio igår med Norispois vi såg Jag saknar dig, grym film nått jag tipsar om , började faktiskt gråta haha. och just nu ligger jag här i soffan vrålhungrig och väntar på ma , sen drar jag till gymmet nivet jag ska bli biff nu asså.
köpte två tröjor idag också mer orkar tyväärr inte fota dom, snygga iallafall:)

En bild från cypern, liten sneekpeek liksom :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

SHOPAHOLIC.

2011-08-29 @ 18:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0