Godmorgon Sverige!

Eftersom jag fick lite tid över så här på morgonkvisten så tänkte jag nej men vilken skaplig tid att blogga lite då jag har ju trots allt lovat bättra mig på att uppdatera ;)
Just nu sitter jag och lyssnar på Disco pogo, en av dom bästa taggningslåtarna tror jag, inte vet jagh varför jag taggar mig själv till skolan., eller jo vi har matte första lektionen, så man gör ju allt för att inte gå ner i livets deprition liksom, sne har vi första slöjd lektion idag YEEAAAH , vi har bästa träslöjd läraren i skuru;)
Men nu är det väll dags att gå dårå , men ha en trevlig dag!
KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM
Outfit for todaay haha tror det är första outfit bilden på den här bloggen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0