-

heh om If there is something we learn in school it's texting without lookin':
Kan du lägga upp din profilbild med flest likes, hur gör du för att få så många likes ? säger du åt folk att gilla ?

Svar : Sure, hur jag gör ? jadu jag gör inget. och nej det gör jag verkligen inte no offense MEN jag tycker det är det töntigaste som finns typ ''gilla min profilbild så gillar jag din'' eller '' gilla min pfb'' blir så irriterad på det, varför handlar allt om att ha status nu för tiden!? typ dom som har flest likes på sin profilbild eller flest vänner, lägg neeer tack blir galen på statuskåta människor.

176 likes if thats so iportante..

Kommentarer
Postat av: Anonym

viktoria djurfelt hahahahaha

2011-12-22 @ 12:26:03
Postat av: R ~

Störd fråga ''hur får man många likes?''

LOL

2011-12-22 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0