-

Anonym om Hej jag har inget liv.:
En fråga .. Jag brukar se dig i forum ganska ofta tillsammans med Julia kg, jag kanske har helt fel men va inte ni typ fiender förut, hur lärde ni känna varrandra ? det här har ni säker hört förut men nu är skit lika, haha grym blogg Puss !

Svar : Hahaha asså fiender vet jag inte om man ska säga, men under våra fjortisperioder var jag faktisk väldigt avendsjuk på Julia, ja och ni vet ju alla vad avendsjuk leder till .. hat typ fast egetnligen hade jag inget emot henne, men nu tycker jag hon är underbar :)
om jag minns rätt så var det väl lite genom Yasmin och typ att My kände Linnea Kallin och så kan man säga att det vara Forum som förde oss samman haha.  jo det där med likheten har jag hört ett antal gånger ... ;)
Tack så mycket ! Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0