Eh snö?

Vafan här var man grovt taggad på att det ändå skulle ligga lite snö på marken
det ända jag ser nu är typ lite frost. Asså antingen ska det va snö eller så ska det va sol, inget mellan läge det är så jävla tråkigt.
Skit samma bara det kommer till jul.
Idag är det Tisdag vilket innebär SOVMORGON blir alltid lika glad på måndagskvällarna även fast jag vet att jag alltid har sovmorgon på Tisdagar.
Så nu ska jag gå och göra en toast !
Är sjukt irriterad vi har ingen juice hemma, jag klarar mig inte utan juice.
Seriöst, då måste jag ta mjölk och det är inte gott med bara mjölk så då måste jag dricka oboy.
och oboy vill jag inte dricka varje dag eftersom det är typ som en kladdkaka varje morgon.
I-landsproblem..
Men .. får väl ta oboy idag då!
Nu är det hög musik som gäller.

Puss&Kram
Bästa juicen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0