Lite komentarer.

Anonym om 4:de advent.:
Hej, jag undrar en sak. Du är väll kompis med många killar och så? Hur har du lärt känna dem? Går du bara fram till några och börjar prata liksom? Vad brukar ni prata om då? Kan du inte ge lite tips vad det gäller killar? :)

Svar : Hej joo det är jag väll, jag har faktiskt ingen aning om hur jag gör ibland, men om jag är på mitt bushumör så brukar det va att jag har sätt några som jag tycker ser trevliga ut, och går fram och gör nått jätte random typ pillar på nån knapp på hans jacka eller drar lite i mössan haha ja jag är konstig .. sen börjar jag snacka också så, resten är väll typ genom kompisar eller om man är på samma fest och så. hmm asså ja vad brukar vi inte snacka om? ibland kan jag bara babbla på som en jagvetintevad så det har jag ingen aning om det varierar väll lite beroende på vad det är för kille jag pratar med.
tips när det gäller killar.. hmm.. Svåårt jag gillar inte att sammanfatta alla killar till en person liksom, bara för att några beter sig på ett sätt betyder det inte att alla är så hela bunten liksom det finns många snälla om trevliga killar också alla är ju olika så jag vet inte,  då måste jag liksom veta hur personen är sen kan jag tipsa och så :)

Tekla (99:à går i järla) om Jätte dåligt uppdatering:
Vad heter den killen? Med svart tröja typ asså ja han närmaste??
Riktigt sööt iaf hihi hoppas ni blir tsm för han var snygg :$
tycker du det? Svara please aja annars haffar jag :)
Fast jag vet inte hans namn ... HA DET BREE

Svar : Hahaha det är Gustav Birol AKA GB, ja Gustav är snygg, men tror inte att det kommer bli nått mellan oss haha han och jag är bara buddy´s you know så du kan nog haffa på, han är en kille jag kan ge tips om om du vill ha några ;)

tryck på bilden för att komma till hans facebook ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0