Oj.

HEJ ALLA BARN!
har inte alls hunnit blogga idag, firat lilla jul med familjen.
Igår va vi hos Denisee och hade det skojj, lyckad kväll ändå även fast det hände lite grejer.
hah jag sov som en påse nötter, jag och My la massa kuddar i ett litet hörn mellan sofforna, som var trippelt som litet som mig, ändå klämmde vi ihop oss där och sov där hela natten, vaknade av att killarna satte på lugn musik as mysigt faktiskt.
Det jag fick idag i allafall var 900 svenska riksdaler, underkläder, en väska, och smink. orkar inte lägga ut bilder på det.
Kollar på film nu, hittade precis en gaaalet snygg skådepelare ska kolla vad han heter när filmen är slut så kan jag visa er.
Finns tyvärr bara en tillgänglig bild ifrån kvällen och den tänker jag inte visa, så ni får en väldigt osammanhängande bild nu, Kram!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0