Onödig kommentar.

Visa dom snälla!! Och föresten orka att du umgås med sånna drägg som lazar å dum, pinsamt ju äkta nolifers lodisar som bara snurrar runt i forum i fem timmar å bara blir fulla hela tiden.. Sköt skolan istället tro mig det blir mycket bättre i längden för det är såååå mycket svårare att komma in i gymnasieum nu och du kommer absolut inte in på något bra om du endast Har E! Det kommer du inte långt på om du inte tänkte söka in till bygg eller Bond gymnasium det vill säga. Tro mig du kommer ångra dig som attan sen! När du sliter häcken av dig på donken eller något och ändå inte har råd att köpa en mascara eller tänkte du kanske bo med mamma och pappa resten av ditt liv? För lägenhet kostar. Modell kan du ju heller inte bli för du har inte utseendet för det! Nyckeln till allt är utbildningen! Utan utbildning är du inget! Du klarar dig inte i livet utan utbildning en BRA EN! Ett E räcker inte tro mig! Man måste. Vara an anmällbildad i livet inte dum och korkad då trampar folk på dig! Det är dags att öppna ögonen och inse verkligheten Lilla vän! Du har allt man behöver du behöver inte tänka på ifall du får någon middag eller ej i kväll det ända du behöver tänka på är dina studier! Vad väntar du på? Det är bara att börja kämpa INNAN det är försent! Du har bara ett och ett halvt år kvar och fortsätter du som du gör nu kommer du inte in på NÅGOT Gymnasium och då är hela ditt liv förstört! Observera att du har ALLA möjligheter och DU kan bli EXAKT vad DU VILL!!!!!! Framtiden ligger i dina händer det gäller bara att kämpa offra blod svett och tårar du klarar det bara du vill!!!!! Du kan göra det nu men snart är det försent! Lycka till hoppas jag fick fram mitt budskap! Massor av kramar

SVAR:  För det första jag får va med vilka jag vill utan att bli dömd, för det andra så snackade jag knappt med honon han satt bara med mina kompisar som jag va med, och för det tredje jag vet att jag är i forum överdrivet mycket men du ska inte bry dig om det ? och vem är du liksom och jag blir inte full hela tiden, du känner inte ens mig vem du nu än är. jag vet att jag ska sköta skolan, och jag vet att jag måste ta tag i allt redan det har jag andra personer som har sagt till mig personer som  jag lyssnar på. sen har jag inte E i alla ämnen jag har flera D och C tillochmed Ett B så du som komenterar vet inget om mig så sluta säg till mig vad jag ska göra jag har redan fått mitt Wake up call..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0