PEPPAKAKAH!

HEEEEEEEEEEEEEEEEI!
Kan berätta lite smått om vad sm hände igår, vi va hos victoria och hade det väldigt kul det va så roligt att jag blev helt snurrig... heh... kvällen slutade lite annorlunda, och jag och Vedela drog hem till henne spelade lite call of duty ( ja jag kände mig cool när jag skrev det) och kollade på high school musikal.. gillar blandningen på det haha , så idag så drog jag inte till stan och mötte upp Mamma och Lillebror på plattan och julshoppade lite, jag köpte en grej till min kära storebror.
Nu sitter redan alla vid matbordet så måste springa dit, ska baka pepparkakor sen hihihi kommer ha ont i magen imorgon lyckas alltid äta för mycket det, det är ju så gott.
Slänger in lite bilder sen på hu det blev
Puss&Kram

Bild från Julia.. ja va vad det som hände egentligen ;)

Kommentarer
Postat av: victoria

Det som hände var att alla blev as fulla. alla strula med alla. grannarna ringde polisen och alla var tvugna att dra. pussss

2011-12-04 @ 20:13:26
URL: http://vdjurfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0