Today

Träffade Emma och Alice i forum
Nille va med et tag också vi snackade om lite grejer,
så var Denisee, Viktor, Martin och Edvin där snakcade med dom en liten schtuund också.
Imorgon ska jag träffa Nora, we have a lot to talk about!
vi ska väl gå runt lite i stan , ta en fika och så, jag måste kollar skor och jacka.
Hahah, kolla mina skor. åh orkar inte..
men men dom har ju varit med om en hel del kan man ju säga, så inte så konstigt att dom ser ut som dom gör.

Vet inte vad jag ska ha för jacka .. här är dom jag har funderat på

Det roliga är att jag inte kommer få nån av dom här jackorna efter som barbour jackan är en vår jacka, dolimite jackan är slutsåld och monclr jackan är för dyr.. fml skulle lätt köpa dolimite jackan om den inte var slutsåld, är det nån som vet vart man kan köpa den i butik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0