Svar





offan om Kör en sån här frågestund igen dårå.:
kommer du ihåg när vi lärde känna varandra i 7an och vi tog den långa promenaden över kyrkogården och bara snackade typ?
finns de nått du saknar med ekliden (typ musiken eller klassen eller så)
vem tycker du va den bästa läraren vi hade? 
visste du att mikvai fortfarande kan mitt och ditt namn (creepyyyyy)
hur har du de i skuru?
vad va ditt första intryck av mig?
kommer du ihåg spindeln i taket hemma hos dig? 
oh gud va pinsamt... jag lovar att du inte kommer komma ihåg NÅGOT men aja... haha vi hade de kul enligt mig iallafall! :) Puss

Svar: Såklart jag gör ååh ftyp efter det vi började umgås :)
1 Saknar faktiskt Ekliden jätte Mycket, saknar klassen och själva skolan är mycket fräshare en Skuru.
2 hmm... magnus olsson var bra :)
3 SCARY TRÄFFADE HAN I FORUM HAN BA HEJ FANNY ... :OOOO
4 jag har det väl bra, men som sagt har verkligen börjat saknar ekliden som fan nu :/
5 oj, kommer inte riktigt ihåg men första va nog att jag kännde att du inte gillade mig så mycket tror jag, sen va det är du va sjukt snäll efter jag hade pratat med dig.
6 HHAHAHA JUSTE så stängde vi in den i glaset och bara lät den va där, såklart jag kommer ihåååg saknar dig gumman :/ puss !





I miss this, ungefär prick för ett år sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0