Nora Hedin


Spoola fram till 0:19 det är bara tyst innan det.


Efter alla år som har gått, händer nu nåt,
minnen börjar sakta blekna bort

Du fanns alltid där, en riktigt vän som jag höll kär.

I med och motvind, i vått och tortt,
men nu är allt bara ett minne blott

I 14 år, var det bara vi
genom kärlek, skratt och gråt

det borde inte spelat nån roll
att våra vägar gick åt skiljda håll

men ödet ville något annat,
som om tiden hade stannat

Nu har vi båda hittat andra som får oss att fortsätta vandra.

men jag tänker på dig än, min bästavän.
 


Kommentarer
Postat av: Nora Isabelle Hedin

Jag älskar dig Fanny & ska kämpa för att få allt att bli bra igen, jag älskar din min allra bästavän, oavsett vad som händer..

Hoppar du hoppar jag , den starkaste meningen som än lever kvar <3

2011-12-20 @ 23:06:52
URL: http://bynsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0