Svarar på Noras frågestund då ;)

Ellen om Frågestund..:
kanske lite för personlig fråga.. men..vad är godast gurka eller tomat?!
Anonym om Frågestund..:
till båda: vilka/vem är eran bästavän om ni inte får välja varandra?
Trivs ni i era skolor? Eller skulle ni vilja byta till någon annan, isf vilken?
Favorit mat?
Favorit film?
Favorit färg?
Snyggaste killen i kändis världen?
Snyggaste killen utanför kändis världen?
På g med någon?
Puss :*
th om Frågestund..:
Vem tycker du är snyggaste killen i nacka?
Frida :) om Frågestund..:
Hur lång är Fanny & du själv? Puss <3
Anonym om Frågestund..:
Har Fanny haft något seriöst förhållande någon gång? <3
Ellen om Frågestund..:
kanske lite för personlig fråga.. men..vad är godast gurka eller tomat?!
Enkelt.. Tomat!
Anonym om Frågestund..:
till båda: vilka/vem är eran bästavän om ni inte får välja varandra?
Trivs ni i era skolor? Eller skulle ni vilja byta till någon annan, isf vilken?
Favorit mat?
Favorit film?
Favorit färg?
Snyggaste killen i kändis världen?
Snyggaste killen utanför kändis världen?
På g med någon?
Puss :*
  1. Vet inte vad Nora skulle välja men min blir nogdå Jennifer Friman.
  2. Ja, asså jag har ju viljat byta tillbaka till Skuru, fast jag vet inte om det blir så ekliden är helt ok faktiskt.
  3. standard... TACOS!
  4. Har ingen men Remember me är sjukt bra !
  5. Lila
  6. ojj, finns många och bara för det så kommer jag inte på någon men Ryan Sheckler är sjukt snygg!
  7. Heh.. vet inte om jag vågar skriva det ..  :P
  8. Asså, typ... kram
th om Frågestund..:
Vem tycker du är snyggaste killen i nacka?
Asså jätte svår fråga :$
Frida :) om Frågestund..:
Hur lång är Fanny & du själv? Puss <3
Nora är 168 tror jag och jagär 166 :) kram
Anonym om Frågestund..:
Har Fanny haft något seriöst förhållande någon gång? <3
Nej tyvärr så har jag knappt det .

Kommentarer
Postat av: Sofie

Fanny de här har du säkert hört en miljon gånger men det är så himla orättvist hur snygg och fin du är! Du ska verkligen va stolt över ditt utseende för det är bara några få som har turen att bli så snygga som du! Jag önskar att jag var du att jag fick se ut som du, de är fan orättvist.

2011-07-31 @ 16:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0