My day.

Dagen gick ganska fort eftersom vi bara har typ 4 lektioner på tisdagar
Efter det drog jag till..gissavad?... FORUM, haha kan ni tänka er, och mötte ja gissa vem där med... MY , bra där allderles korekkt.
sen träffade vi på en annan My och Denise och lallade runt med dom, efter ett tag kom aleks också, sen träffade vi som vanligt Victora och Filippa där som var med deras kompisar. trevligt trevligt.
nu ska jag fortsätta på min önskelista som jag har gjort varje kväll nu hahah, jag gillar det här med jul liksom ;)
Men sleep tight wake up right, som man brukar säga.
kram på er!
Mylo Nystedt.

Måste verkligen säga tack för att du pratade med mig den där spanska lektionen för lite mindre än ett år sen.
för vet inte hur mitt liv hade sett ut om jag inte kände dig.
vi har upplevt så jävla mycket tillsammans
och det här är nog bara början.
Vi är ju lite smått speciella om man säger så.

- so with all my heart i love you buddy!


I know i'm kind of cute :$

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaaw! vill du att jag ska berätta hur ditt liv skulle sett ut? Du skulle suttit hemma varje helg, förutom då o då när det är fjortis fester :) du skulle gått omkring i skuru och tyckt synd om dig själv för allt dedär som vi gör skulle du aldrig våga göra ensam! du skulle aldrig ha sprungit på tågrälsen eller "hoppat ur alla byxor på tre" men mitt liv hade varit sämst utan dig! älskar dig föralltid! jävla korv..ja du är rätt söt.

2011-11-23 @ 08:20:44
Postat av: Anonym

älskliiing! ditt liv hade varit boooooooriiiing! du hade suttit hemma ensam på kvällarna och du hade aldrifg sprungit på tågrällsen eller "tagit av allabyxor på tre" jag hade inte hafr färggranna ballonger i mitt rum och jag hade varit deprimerad :) älskar dig mest av allt alltid! jävla korv jaa du är rätt söt!

2011-11-23 @ 08:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0