Höst boost!

På senaste tiden har jag kännt mig , trött, ful, ofräsch, och blek.
och jag orkar inte med fler fuldagar så nu fan ska jag ta tag i det här.


  • Ska börja ta hand om min hy igen , jag va skit noga med det förut och nu har jag bara inte pallat. så ska köpa lite hud prylar typ ansiktskräm, skrubb, ansiktsvatten , ansiktsmask och så.

 

  • Ta hand om mitt hår, visst jag är ganska duktig på det nu men ska köpa lite extra grejer.

 

  • Sola solarium , eller köpa b.u.s brun ska jag va i allafall. känner mig så mycket fräshare då!

 

  • En gång för alla ta tag i träningen, jag vet ju själv att jag mår bättre om jag tränar, jag är bara så himla lat som inte orkar. så ska ha som mål att MINST träna 2 gånger i veckan.

 

  • Köpa ny perfym, känner att jag inte har någon bra perfym just nu och jag måste ha perfym annars känner jag mig äcklig typ.

 

  • Ta hand om skolan, jag mår faktiskt mycket bättre om jag bara gör alla läxor , pluggar till prov och så så slipper jag göra massa omprov och skit som jag gjorde på nästan varje prov i 7an .

 

  • Och sist men inte mins ALDIG HAMNA I DEPP-MODE ska skratta och ha kul hela tiden det är då jag mår som bäst !   

Vad säger ni tror ni jag klarar det här ? ;)
Host_169024184_large
Visst höst är fint och jädrans mysigt , men man kommer alltid in i en depp period då.


Kommentarer
Postat av: Anonym

parfym.. hahah ;)

2011-10-16 @ 15:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0