Om du nu läser min blogg så läs det här också för nu skriver jag till dig.


Du kan fan inte dömma mig för saker jag gör, specielt inte när du gör eller i allafall gjorde samma grejer.

Visst jag kanske inte är som jag var förut, men du kan fan inte dömma mig nu för du känner inte ens mig längre.
Jag tar ju dig precis som du är så varför tar inte du mig som jag är ?
Jag är inte perfekt jag gör misstag men man lär sig av misstag så låt mig få lära mig av mina.
Då är långt ifrån perfekt så kom inte och säg nått, jag vet att du har snackat jävligt mycke skit om mig och försök inte neka det, men jag har inte tagit upp det med dig eftersom jag inte vill bråka.
Jag är ingen jävla robot jag har också känslor om du inte förstår det.
Du säger att jag skryter om saker jag inte ens är stolt över, jag säger inte att jag ångrar det jag gör jag lever bara i nuet om du vill stoppa mig så kan du dra åt helvete, jag trodde förut att jag behövde dig men jag har fan bara mått bättre nu på senaste tiden utan dig.
Så för sista gången ta mig som jag är eller så sätter vi en punt bakom vår vänskap och går vidare i livet.

jag har sagt det här så jävla många gånger till dig men nu.. nu fan nu menar jag dom här orden på riktigt
allt jag skrev just nu var några av alla dom meningar i boken jag har skrivit om dig i huvudet.
jag hoppas du fattar vem du är .

Pfft, ''bästa bror'' jo det va så det var va ..?
Det fanns ett tag då ja verkligen gillade dig inte bara som vänner och det vet du om , vad fan hände sen liksom?

Kommentarer
Postat av: Nora Hedin

ÄR DET GABBE !?!??!

2011-10-03 @ 07:27:00
URL: http://noralife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0