Ja världen hade ju vart tråkig om alla hade samma åsikt ;)

oliver och magda om Hahah okej det räcker.:
haha asså ååhh förlåt men jag blir så irriterad du är såå överskattad! inte för att göra dej lessen eller något men vad i hela friden är det som är så himmla snyggt med dig? jag ser det verkligen inte! jag menar du har tunt vanligt hår du har inte direkt något speciellt, du ser ut som en vanlig svensk tjej du ser ut som typ ALLA andra. alltså inget speciellt. du är inte såååå snygg. alltså förlåt du är söt lååångt i från ful bara inte så snygg lixom. alla ser ju olika men vi säger när du blir äldre visst små tonåringskillar kanske tycker du är snygg nu men sen när du blir äldre så kommer du va rätt så vanlig. ta inte illa upp förstår bara inte på folk som typ kommenterar modell osv, missförstå mej inte du är söt och verkar vara snäll!! :)
Svar: Hahah okej lyssna ''oliver och magda '' jag har inte sagt nått om att jag tycker jag är snygg, jag är inte perfekt, jag tycker själv jag har för tunt hår , jag har utåtstående öron, mina tänder är inte direkt spikraka, jag har inte snyggaste kroppen på jorden osv osv, men det är också vad som gör mig till mig liksom jag föddes så så vad ska jag göra åt saken? jag kan tycka folk kan vara lite överdriva ibland för jag är inte så snygg som folk beskriver mig , och det vet jag redan det behöver jag inte er till att förklara för mig, men om vissa kanske vill säga det både för att dom vill va snälla och kanske för att dom tycker det, det vet ju inte jag liksom alla har sina egna åsikter men förstår bara inte varför ni då ska försöka trycka ned mig ? och vadå överskattad ? förlåt det här kanske låter lite själviskt men det lät lite som ni bara va avedsjuka ?:S inte för att jag förstår varför , men om man skriver ett sån komentar så tolkas det som det , just so you know ;) Och hur menar ni att jag inte ska bli ledsen det va ju inte direkt en posetiv kometar , inte för att jag blev det nu men ändå, aja tack för eran åsikt, kram kram.

Och vad menar du med inte snygg och speciel okej vill inte låta som jag har värsta självförtroendet här nu men har du kollat på mig liksom ? riktigt 10 poängare enligt mig :) KRAMISEN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0