Wow..

Asså att gå in på hollister är rena rama drömmen, Snygga deffade modell killar överallt, det luktar as gott, och massa snygga kläder.
Ja som ni kanske förstår så va jag inne på Hollister, va med Jenny istan och shoppade lite, haha tog med jenny till svampen hennes första reaktion .. det ser ju inte ut som en svamp, men du måste ta kort på mig när jag står här. haha söt , men vi gick iallafall runt lite vid svampen och letade prao gick väl sådär, slutade iallafall med att jag kom hem med det här.





Victoria secret tröja.


Just nu : bråkar med Mamma.. måste plugga ciao.

Kommentarer
Postat av: johanna

va? har abercrombie och victoria secret kommit till sverige? :O



fin blogg! :)

2011-10-14 @ 20:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0