Haalooojj

Hejsan hoppas era gullungar.
här ligger jag i Noras säng och busar, jo det har vart skit dålig uppdatering, jag vet.
Idag i allafall vaknaade jag upp hos my , va där ett tag. .. haha hände lite grejer men det va awesome ändå eller hur my? ;)
sen spenderades kvällen så här: jag sattte mig på märsta tåget, gick av vid norrviken, köpte godis för 100 spänn sen gickjag hela vägen därifrån till Nora .. erkänn coolt ;)
TILLFÄLLIGT AVBROTT - HEJ FANNY SKA BARA SKRIVA ETT SMS, SEN KOMMER HON FORTSÄTTA SKRIVA -/ NORA
haha sådär,
Sen hos Nora fick jag lite mat och satte på disney chanel haha började faktiskt gråta av Nanny mcfee hahah randoom:'), seen kl 8 gick vi och la Hedda (norslillasyrra)
sen började det feta ..
nu ligger en tom chipspåse två tomma colaflaskor och typ 3 godisarbitar kvarpåbordet där nere ;) yeeeaah och jag har lust att baka nu haha jag är så fet asså.
aupdet vaväl det hela liksom, KRAM KRAM ;)
SKULLE PUBLICERATS IGÅR !

Lite smått halv random bild sådär ,menmen ;)
Hejsan hoppas era gullungar.
här ligger jag i Noras säng och busar, jo det har vart skit dålig uppdatering, jag vet.
Idag i allafall vaknaade jag upp hos my , va där ett tag. .. haha hände lite grejer men det va awesome ändå eller hur my? ;)
sen spenderades kvällen så här: jag sattte mig på märsta tåget, gick av vid norrviken, köpte godis för 100 spänn sen gickjag hela vägen därifrån till Nora .. erkänn coolt ;)
TILLFÄLLIGT AVBROTT - HEJ FANNY SKA BARA SKRIVA ETT SMS, SEN KOMMER HON FORTSÄTTA SKRIVA -/ NORA
haha sådär,
Sen hos Nora fick jag lite mat och satte på disney chanel haha började faktiskt gråta av Nanny mcfee hahah randoom:'), seen kl 8 gick vi och la Hedda (norslillasyrra)
sen började det feta ..
nu ligger en tom chipspåse två tomma colaflaskor och typ 3 godisarbitar kvarpåbordet där nere ;) yeeeaah och jag har lust att baka nu haha jag är så fet asså.
aupdet vaväl det hela liksom, KRAM KRAM ;)
SKULLE PUBLICERATS IGÅR !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0