GOTT NYTT ÅR!!

Har varit usel uppdatering, men som sagt lov är inte till för att bara sitta hemma vid datorn och såsa, det gör man redan varje dag annars.
gårdagen var fan grym bästa nyår någonsin tror jag, även fast det blev lite drama men allt löste sig sen. Tyvärr finns det knappt några bilder, jag tänker liksom aldrig på att ta kort, haha, aja helt klart värd kväll, nu sitter jag i ta Huddinge med Frida och kollar film,vi såg precis kronjuvelerna den var fan bra , lite svårt först att ta Björn Gustavsson seriös men till slut gick det ;)
men nu känner jag att det här inlägget blev alldeles för långt, ska försöka blogga lite i morgon också, puss och kram ha en god fortsättning på 2012 ! :)
Haha fixade mina naglar igår..har redan tappat en..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0