.

Sofie om Svarar på Noras frågestund då ;):
Fanny de här har du säkert hört en miljon gånger men det är så himla orättvist hur snygg och fin du är! Du ska verkligen va stolt över ditt utseende för det är bara några få som har turen att bli så snygga som du! Jag önskar att jag var du att jag fick se ut som du, de är fan orättvist.

Svar : Asså tack det är alltid så svårt att svara på sånna fina kommentarer, själv tycker jag inte att jag är så perfekt som du beskriver mig ...
finns många saker jag skulle vilja ändra på mig själv om jag hade fått chansen. fast såå ska man inte tänka !

jag är ändå glad över att jag är den jag är ändå. tycker det är synd att man inte kan se hur alla ser ut som kommenterar , men jag lovar att du är sjukt söt och att inte har någonting att vara avendsjuk på mig för,
kram! :)
Love_yourself_by_redhotkiedis33_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du göra en frågestund är så mycket jag vill veta heh.. :)

2011-07-31 @ 23:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0